طراحی وب سایت شرکتی یا وب سایت فروشگاهی؟ (قسمت دوم)

در ادامه مطلب قبل قصد داریم به بررسی قسمت های مختلف وب سایت شرکتی و انواع آن بپردازیم :

بخش های مختلف وب سایت شرکتی

هر وب سایت شرکتی یا فروشگاهی دارای یک چهارچوب مشخص به شرح زیر است :

  • محصولات ، خدمات : در این قسمت شرکت با قرار دادن گالری تصاویر و توضیحات جزئی و کلی خدمات و محصولات خود را به صورت نمونه کار یا پروژه و یا حتی لیست قیمت در اختیار علاقه مندان قرار میدهد .
بخش های مختلف وب سایت شرکتی
بخش های مختلف وب سایت شرکتی
  • درباره ما : این قسمت به عنوان یک بخش اعتماد سازی به شمار میرود که در آن حوزه فعالیت شرکت و دستاورد های آن به صورت مطلب ، فیلم و عکس نمایش داده میشود که مهمترین بخش سایت شرکت محسوب میشود .
  • تماس با ما : این بخش هم در راستای هدف بخش قبل برای ایجاد تعامل بیشتر بین مشتری و شرکت با قرار دادن اطلاعات تماس و پست الکترونیک و اطلاعاتی از این قبیل به منظور تماس با شرکت قرار داده میشود .
  • پشتیبانی و سوالات متداول : این قسمت بسته به سایت در یک بخش یا دو بخش مجزا تقسیم میشوند :

پشتیبانی : به پشتیبانی آنلاین یا تلفنی اطلاق میگردد که مخاطبان در صورت بروز مشکل در بازیدید از قسمت های مختلف سایت برای رفع مورد پیش آمده با شرکت ارتباط داشته باشند .

سوالات متداول : به یاری این بخش ، مخاطب به کسب اطلاعات از طریق پرسش و پاسخ از پشتیبان آنلاین سایت و همچنین سوالات پاسخ داده شده به دیگران در مورد خدمت و محصول مورد نیاز خود میپردازد .

مواردی که در بالا ذکر شد از متداول ترین بخش های یک وب سایت شرکتی است که طبق سلایق کارفرما به همراه موارد کل دیگر همانند فهرست های دسته بندی ، نظرات کاربران ، بنر های تبلیغاتی و مواردی از این قبیل به طراحان سفارش داده میشوند .

طراحی وب سایت شرکتی یا وب سایت فروشگاهی؟
طراحی وب سایت شرکتی یا وب سایت فروشگاهی؟

وب سایت شرکتی یا فروشگاهی ؟

حال باید پرسید برای حوزه کاری مورد نظرمان چه نوع قالبی مناسب تر است ؟

وب سایت های شرکتی :

این نوع سایت ها صرفا به عنوان معرف حوزه کاری ، نمونه طرح پروژه و محصول و نهایتا لیست قیمت روز خدمات و محصولات کاربرد داشته و امکانات فروش نظیر خرید و اتصال به درگاه بانکی در آنها وجود ندارد .

در واقع وظیفه این سایت ها بالا بردن اطلاعات مشتریان در مورد پیشینه شرکت و زمینه فعالیت آنها در قالب مجموعه تصاویر، فیلم و متن میباشد که در بخش در باره ما سایت خلاصه میشود .

چیزی که در سایت های فروشگاهی با تفاوت زیادی در این زمینه با آن رو به رو هستیم و در بخش بعدی به توضیح نکات مثبت و منفی آن خواهیم پرداخت .

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

کد تخفیف 50% طراحی سایت
پوچ
دفعه ديگه .
تقریبا!
طراحی وبسایت رایگان و پشتیبانی 6 ماهه
کد تخفیف 50% خدمات دیجیتال مارکتینگ
شانس خود را امتحان کنید جایزه ببرید!
ایمیلتو وارد کن بعد گردونه رو بچرخون تا برنده شی !
قوانین بازی :
  • هر ایمیل فقط یکبار شانس بازی داره
  • متقلب ها هم اگه بردن نوش جونشون :)